June 7, 2006

頭條兩則

一早閱報:變性師姐受歧視。可憐但不足為奇。第一,不怕開罪的說,警察部門,尤其是前線的,大部份都是低學歷,接受不了新思維事物,是可以理解的。但師姐被安排到了相對地較高學歷的電腦部仍得此待遇,實在替師姐不值。第二,在中國人社會,總會不能對新思維事物完全開通。我指的不只是性,而是任何新思維事物!中國人還是比較保守,保守不在不想把思維開通;保守在怕開通了有什麼負面反應,還是看定一點才算。保守,就是在於這一下看定才算的心態,怕不好的會發生在自己身上。

晚間聽新聞簡報,說「架勢堂」要停播兩個月,而森美和小儀也要被停職留薪兩個月。雖說我不覺得兩位主持會損失很多,有機會放長假也未必是壞事。只是如此責罰實在有點過重。可笑的是這次反感並不是藝人!其實,就算我是那二十位女藝人,我才不會介意這題目。要知道不是每一個女人男人也想非禮的。也許有很多女人和男人,不時也會暗自想想會不會有人對我想入菲菲呢?我可以肯定答你,我一定有這樣想過!我不是說投訴的人不對,這某程度是一項社會的責任。只是奇怪為何電台主持會如此疏忽罷了。但在題目上,我想是有趣的。

5 comments:

Anonymous said...

師姐真係好慘,我一朝早聽收音機已知道,真係覺得有無攪錯......話晒都係紀律部隊,而且依家話晒都好多大學生做前線......成日都話自己面向世界,連呢?都接受唔到.....有無攪錯咁離譜ga

「架勢堂」單?係我聽他他他時聽到?.....我覺得人?當時人都唔鬧啦,好多人都原諒佢?,而且都即刻道歉改topic,都唔明?人做乜係都要攪事。??要出位?.要俾人知有做??人仕或團體都好,都已經出晒位啦...仲要攪到人?咁,都唔知為乜,真係慘,我覺得佢?係錯,但係都已經認錯道歉加做好即時的補救工作,都仲要咁樣,唔係話應該接受別人犯錯ga 咩....真係講一套做一套.....算啦,佢倆個都算有料,我諗?人兩個月後都會繼續支持佢??

Anonymous said...

我覺得傳媒同政府今次都係小題大做,如果佢兩個咁都要罰得咁重,咁D八卦雜誌成日影人走光相,摷人衛生巾避孕套,咪要封館!!!

Alfred said...

師姐單野... 係呀, 係有好多大學生做前線呀. 但紀律部隊始終都係男權為上, 入得去做個個都唔多唔少想俾人感覺自己 man d. 所以對於性別錯亂呢 d concept, 一定唔太願意按受. 都係個句, 開通唔係在於思想係咪可以開通, 講到尾, 開通只係睇下影唔影響到自己. 影響到自我 image, 開你條毛!

架勢堂呢, 今次真係架勢. 但我唔多鍾意商台呢個決定. 好似完全唔關個台事, 係個主持人事咁. 喂, 做節目唔只有主持架, 仲有個 tech panel 架. live 節目一般會有 5-10 秒 delay 先至真正 air 到大家個收音機, 目的就係有 buffer 去做 censoring. 家下好似只係怪緊兩個主持人, 但電台本身好似無責任咁 lor. 好唔得呀呢下!! 阿椒講得岩 lor, d 八卦雜誌封得館啦! 咁商台要狽, 都最好封一封台啦!

♀蛋糕核桃恩♂ said...

只可以話香港實在太過平安,冇事?事黎搞

Alfred said...

或者啦. 不過有 d 聲音都好既... 大家食飯時至在有野講下咁啦! :D