June 5, 2006

我理你乜差總之個名可唔可以唔好咁長特約

今天終於有機會看到半集《飛短留長父子兵》,吸引我的不是劇集本身,而是其贊助商之「特約」名稱!我當然記不了,到了無線網頁一看。不算「特約」二字在內,一共有十二字:澳雪法國留香小公主花浴露。字不難讀,卻不易記。試問一般人看後,會有多少個記起這一件貨品?

其實一直對這些什麼「特約」很反感。自問也不會因日夜洗腦而去買這些產品。還是喜歡看以前的電視。什麼「特約」告示,特大台徽(還要是有顏色的!)都通通消失!

4 comments:

Anonymous said...

而家賣廣告時段唔夠,連邦民財務又賣天氣廣告啦,呢齣未播完就預告定下一個鐘會播乜,就連做做下東張西望,果兩條主持都話:以下係xx提供一節天氣預報,預測明日...

Alfred said...

爆煩!! 講到尾, 都係想推人去買收費電視 jea.

Anonymous said...

我覺得最誇張的,真係在《東張西望》內的天氣預報。明明講緊娛樂新聞,講天氣托咩!

Alfred said...

係啦, 仲要係講得唔好. 我睇左幾次都唔知佢地講乜! 好鬼死老土, 又唔好笑. 爆廢!