June 6, 2006

龍門糖水

到龍門午飯,點心和雪菜火鴨絲窩米當然不少得。還有的,當然就是他們的飯後糖水了。其實,每一次我們叫了,也不能吃得完。他們的西米露總是「傑」得有點像白膠漿。而這天的是日糖水為馬蹄露!就算再難吃的「芒果」布丁我也可以全數吃下,但偏偏這天的馬蹄露、「傑」得比「獻汁」更「傑」的馬蹄露,真的無法嚥下。龍門呀龍門,爭氣一點可不可以?連龍門也關門的話,你那一代的酒樓便真的絕跡了!

6 comments:

Anonymous said...

直情啦.....我好多時都能夠食得晒,但係今舖真係食唔到...好傑,好鬼難攪......最後食?兩啖...放棄?

雖然係咁,龍門都算有佢?特色,都仲會支持?佢?......唔好執住呀

Alfred said...

係呀, 我都唔想佢執呀!! 不過佢唔改善下 d 野食又真係會完旦架喇 wor! 唉!

Anonymous said...

索性cut佐糖水呢個環節會唔會好D,又慳錢,又唔會虐待個胃!

Alfred said...

但係我覺得午飯糖水係一個 selling point 黎架 wor!!! 之但係唔可以俾 d 爆似鬼口水既馬蹄露俾人食 lor. 就算我唔計個口感, 個味道都好唔得呀!

Anonymous said...

都係果句,我寧願飲涼茶。

Alfred said...

humm... 講起涼茶我會諗起龜零膏. 真係上年先第一次食過喳, 原來都唔難食喎. 入口涼涼地似薄荷. 不過係咪真係用龜做就唔知啦. 我諗, 邊有咁多龜殼呀, d 人日日係咁食?