August 14, 2006

哈根大師星卡

收到哈根大師寄來的「星卡」儲印卡,要於下年的三月三十一日前蓋滿印章,便可獲得他們的「星卡」。也閱得我的貴賓卡會於下年三月三十一日到期。一呆,那不是等於迫我開始儲印嗎?自問也給予不少生意他們吧!

好,條例如下:要在這半年內,儲夠72個印章。每次於哈根大師消費滿廿五元便得一個印章。現有的貴賓卡持布人則可得雙倍印章。那即是我要於這半年內要消費九百大元去換取那星卡,再而我的舊卡也會於半年後失效。

那星!

6 comments:

Anonymous said...

wa! i didn't calculate before, and now, I found i have to spend $2000 at least. ya... hahaha! really 那星! Luv this word! lol.
I got 9 now, still a long long road to be their star!!!

Alfred said...

我計過, 去佢地個度食單球雪糕係最抵既. 一個單球 $29, 儲到兩個印。我係 vip, 有九折, 即係 $26, 再 x2 = $52, 有三個印! 72個印即係我要食 24次單球, 只需 $630 就可以儲夠印! 你如果唔係 vip, 就只要食 36次單球就可以儲夠 72個印, 即係 $1050 就得! 最抵玩係呢個方法架喇!

Tiff said...

我覺得alfred唔知bd 真係浪費哂,咁好數口,我自問計唔惦....

Alfred said...

唔... 我諗只係鐵小姐你唔知個儲印方法 jea... 拿, 詳細 d 講你聽:

1. 目標係要儲 72個印. 每消費 $25 有 1個

2. 之但係每 $25 為一個 unit. 即係話, 你消費 $26 = 2 個印. $49 都係 = 2 個印.

3. 現有VIP 卡會員(即係我), 可以 double 我個消費去 count 印. 即係話, 我消費 $26, 佢地會 count 我 $26 x 2 = $52. $52 = 3 個印 (第三個 $25 unit). 如果我消費 $49 呢, 佢地會 count 我 $49 x 2 = $98. $98 = 4 個印喇.

我就係咁, 計到食單球雪糕最抵, 消費得最少去儲佢 72 個印喇! :)

Anonymous said...

嘩!咁著數!

仲得咩呀!即刻跑去食番 72 球,?番張“星卡”先啦!

Alfred said...

係呀! 快 d 去食多 d! 食多 d! 食多 d!