August 8, 2006

灣仔「餃子源」冷血老闆

各位友好,以下並非虛構誣衊。小弟亦得於灣仔上班並當日在場的朋友証實以下事件。我和朋友偶爾會到該店午飯,食物和價錢也合理,因此我們都樂於幫襯。該老闆一向以惡見稱,但未想到他會有如此埋沒良知。請各良心好友把以下事故告知各界友好,尤其於灣仔上班的友好們。小弟亦決定不會到該店幫襯!

上星期五在灣仔「餃子源」食 lunch,有個女仕在櫃台等外賣時突然暈倒,成個人躂o左落地。正常情況下梗係扶起佢,等佢休息o下先。點知個老闆好快咁話可以退返錢俾佢和另外的朋友,仲好大聲講住粗口叫人扶佢離開舖頭,又四圍叫o的客打999,自己又唔打(可能怕麻煩)!但個女士一o的都行唔到,o禁o岩在場有個救護員幫緊佢。

突然間有個肥胖細眼(可能是老闆娘)的人,手指著暈倒的女仕,夾著北京和廣東話大聲的咆哮,叫個女仕快o的走,唔好阻住做生意。天呀!係咪人o黎o家!仲暈緊點走呀!跟著我們都唔想食,埋單走。而個救護員亦向老闆話以後唔會幫襯,想不到老闆竟然答:“我唔洗你幫襯!”

當我回程時,見到暈倒的女士訓o左起隔離的舖頭被救護員救緊。大家都知道為什麼啦會去左隔離舖啦!

各位,既然老闆咁大口氣,我o地以後都唔好幫襯“餃子源”!!!並傳開此訊息給你認識的人!!!謝謝!

No comments: