September 22, 2005

膝蓋劇痛

右邊膝蓋今天痛的厲害非常,是強烈的一下一下劇痛。我想,是鑲在膝蓋內的金屬釘又在被我的骨頭壓著變形中。但當然也跟天氣有關吧!唉...

4 comments:

Anonymous said...

兄弟,小心呀.

Alfred said...

多謝關心,但係風濕呢家野冇得避。樂觀d 諗,除左直覺準之外,我又多一種技能咯!雖然呢種技能好多人都有。咁如果我冇咪薛咯!

Anonymous said...

哈哈…咁我豈不是要恭喜你?

下次預知落雨,記住通知聲!

不過講真…如果風濕有得醫就好囉…

Alfred said...

好!知道通知你又有咩所謂!哈哈!