July 26, 2006

大可樂

到麥記買一杯大可樂解喝。

小姐:「請問要o的咩?」
我:「一杯大可樂得喇唔該。」
小姐:「要唔要多個薯條?」
我:「唔洗喇唔該。」
小姐:「係度食定拎走呀?」

我只是想要一杯大可樂罷了,幹嗎要我答這麼多東西?最後的問題才是經典!我只要一杯大可樂,你認為我會要一個食物盤盛著,在你想找一個空位站也不能的情況下去找一個位子坐,喝我的大可樂?還是要用一個可以裝著兩個杯子的外賣透明膠袋,裝著我一杯大可樂,讓我逛起來像拿著一對被割掉了一邊的乳房,然後拿回家坐下慢慢享受?

我得要答一句:「是但啦!」

小姐的反應竟是呆了望著我,是因為我沒有答中他的標準答案!
我再說:「你俾杯可樂我啦,咁就得架喇!」

心真要大叫一句救命!

4 comments:

Anonymous said...

我覺得佢問你“係到食定拎走”,正到爆!

我諗佢地受訓的時候有一堆指定問題,所以佢一定要問晒先安樂!

Alfred said...

真係火都黎... 已經排左我十分鐘隊架啦, 仲要麻?煩先買到一杯可樂! 都唔知想點!

Anonymous said...

可能老麥真係有一套獨特0既員工指引呢,你又唔可以怪佢0既,如果佢唔問題指引指定的問題,可能要受到內部處分架!

不過...佢而家都受到外部處分啦...想必你0係答最後一個問題時,一定結予佢一個兇狠0既眼神!

Alfred said...

冇! 邊有呢? 我一向都和藹可親!!