February 18, 2006

Rice Paper

心情輕鬆的一天,時間過得有點快。午飯到過 Rice Paper 用餐,食物還可以,只是炸雞翼換了兩次還未熟透,不宜在這禽流感高峰期間吃下。價錢實在偏貴,在食物不太突出的情況下,難以叫我再次光臨。相反,同一集團的 Thai Basil 食物質素和價錢合理得多!

5 comments:

Anonymous said...

雖然味道一般,價錢略貴,不過環境好喎!

我喜歡Rice Paper,但明顯是醉翁之意不在酒…

Tiff said...

好明顯我都係鍾意個環境啦。

Alfred said...

都同意既... 之但係, 除非大家約埋一齊入去食少少野, 咁除返開就平 d 啦。個度環境我又唔覺得特別好丫, 係女侍應我較為印象深刻... urr... 唔知呢, 我都唔係個 d 唔捨得洗錢既人啦。

Anonymous said...

可能你只顧住留意個女侍應呢……嘩哈哈!

我都知你唔係唔捨得洗錢啦…其實我都覺貴,但我喜歡佢的裝修,給人舒服的感覺。

至於會否再去第二次呢…咁就真係睇情況啦…因為…我比你更加唔捨得洗錢!哈哈哈!

其實我覺得這種地方,去一次便夠了,除非去只吃一球價值十六元的雪糕啦!

Alfred said...

車, 你有李生俾錢, 怕咩呀!!