February 24, 2006

默默落實

還沒有預期中的對話,對我來說可算是鬆了一口氣。那件事亦算是默默的落實了。就算不是,我也會算了。這是對方給予我誠意的問題。

6 comments:

Anonymous said...

這樣也好,了解件心事。

可以放心功成身退。

Alfred said...

係呀, 我真係輕鬆左! hahaha!

Anonymous said...

有些事情即使對方有誠意還是不可能再前行, 從新開始總好過停滯不前.

Alfred said...

多謝麥師傅指點迷津!! 要得閒搵你睇睇我轉咩工好! hahaha! :P

Anonymous said...

唉!麥師傅自己都幫唔到又點識幫你呀!

Alfred said...

唔怕, 至少幫我睇睇我財運丫! hahaha!!