February 3, 2006

聚舊

跟 C 小姐午飯時一聚,雖然短暫,亦因為有外人在場而不便交換太多資訊,但還是高興的!這一次我反而覺得我們很久沒見。也許我們這一次是聚在一個大家以前久不久會到的地方,再一次在這裡一聚,更覺別久!很歡喜你送給我的豬肉乾,我這樣說也許有點怪旦,但你的豬肉乾真是我辦公室的支柱!哈哈!也許是因為那是我在辦公室中唯一的鼓勵吧!真心的謝!

我的 ipod 到了,高興的把玩了一整個晚上!第一時間把我的歌曲和相片放進去。還未有空放短片,定要找天試試!

5 comments:

Anonymous said...

係啦!我都覺好似好耐無見呀!

諗諗?,你、鐵小姐同我都好耐無聚埋一齊啦!你知啦!而家好難請得到鐵小姐出場?啦!

遲 d 又一齊去澳門,來個intensive 聚聚先得!

見你咁睇得起包豬肉乾,我次次都買俾你下!

Tiff said...

唔係耐呀,上次係補祝生日喎。

係難出場啦,要預約架,因為公司有好多tedious things 要做麻。

好呀,等過左復活節先。

Alfred said...

鐵小姐 d 期真係好密下 wor!!! 復洞節係四月, 仲要過左 tim 呀... 嘩嘩嘩.... 失望! :(

Anonymous said...

你睇下…預約都要最少兩個幾月前呀!!

唉……我地真係慘!

今日連李生都忍不住講,我地都好耐無見過阿 Tiff 啦!

Alfred said...

唉... 我地係鐵小姐個 list 度可能排得好低... :(