January 19, 2006

好同事

以下是我(A)跟同事(B)的電話對話。一位新同事,很幫忙的同事。並且態度惡劣的一位同事。

(電話響起,我接過電話)
B:「Upload 左喇,你叫個客 check 下啦!」
(一呆,但不難從 B的五個以下的 project 名單下找出他說那一個 project)
A:「哦,upload 左去 test site 呀呵?」
B:「下? SPICA 咯!」
(註:SPICA是一個 server 用作 upload 網頁,分 Test/Development Server 和 Production Server。Test Server 用作測試用途,Production Server 是公眾瀏覽的網頁。)
A:「咁,即係 test 定係 production 呀?」
B:「SPICA 咯!?你知唔知咩係 SPICA 呀?」
A:「我知,咁你即係 upload 左去 SPICA 既 test 定 production 呀?」
B:「荃灣個個咯!」
A:「哦!咁即係 test 定 production 呀?」
B:「(恥笑)荃灣個個咯!我諗你唔係好清楚 SPICA 喇。SPICA 有分兩個 server 既,一個係 production server,一個係 development server。Development Server 佢地會係 "dev.xxxxx.gov.hk";production server 會係 "www.xxxxx.gov.hk"。咁...」
A:「OK!咁你係咪即係 upload 左去 SPICA 個 development site 啦呵?」
B:「係。」
A:「哦,即係 test 啦!」
B:「你話係就係啦!」
(內心「頂」了一句響的!)
A:「咁我係咪即係可以叫個客幫手 upload d 圖呀?」
B:「點解關個客事呀?」
A:「因為個客要用 SPICA 個 CMS 去額外 upload d 圖架,我地 upload 唔到。」
(註:CMS = Content Management System)
B:「唔係喎,我唔知你唔知啦,個 d 圖全部都 link 去 www.xxxxx.gov.hk 架喎。我地 upload 到架喎。叫阿C"FTP" 咪得咯!CMS 唔係咁用架,d 圖既 path 都唔係 CMS 個d path!」
A:「我知 d 圖係 link 去 www.xxxxx.gov.hk,但係個 d 圖要個客用佢地既 login name 係 SPICA 既 CMS 度 upload 架。我地真係 upload 唔到架哩。」
B:「唉,咁事但你啦。你話唔得就唔得啦!」
(B即收線。)


態度之惡劣,令我無名火起!加上其頑固的思維,叫人厭煩!

2 comments:

Anonymous said...

我仲以為自己睇緊麥嘜添!

佢真係好過份喎…自己唔清唔楚仲要扮晒野…好討厭!

Alfred said...

我直頭噴血 tim 啦!!
呢個 project 之前你跟過架!E走之後俾左你,跟住由你手過俾我!唉!我當初都話唔接架啦! :(