February 4, 2008

勿站廁板

這天下班又到了我最喜愛的高級商場廁所,享受拉屎之樂。整個廁所是吉的,只有我一人。不久,清潔的阿叔入來,發現一廁格的廁所板上有鞋印!未知是否平時較少機會說話?他一口氣(沒有停頓多於十秒)便破口如虹,罵足廿分鐘!你可嘗試用正常話速去讀出以下阿叔的不滿。

好丫,我咪抹咯!又唔係我坐。做埋晒D咁既野,走去踩廁所板!好丫,關我咩事啫,又唔係我坐。小你老母,都唔知咩人咁無公德心。踩廁所板,小你老母!廁所愛黎坐唔係愛黎踩!咁怕污穢咪唔好黎咯!公廁係咁架啦,怕污穢唔好黎咯!又要怕,又要用!你鍾意啦,又唔係我用,係咪?你用喳嘛,我坐咩家陣?公廁丫嘛,怕得幾多丫?怕咪唔好黎咯!又要黎!你話邊有人得咁冇公德心架丫?又話香港咩咩國際都會,點叻點叻,幾叻都冇用啦,D人咁既!你話受過高等教育啦,咪又係咁?高等教育都係教D咁既人出黎。你有咩叻啫?咁怕污穢!唔好用公廁啦,公廁黎加嘛!小你老母!香港咩國際都會都冇用啦!小你老母!好,你踩我咪抹咯,我都係照抹架啦,又唔係我坐。高等教育有咩用?教埋晒你D咁既,咪又係垃圾!你又驚死,係架,好多菌架!又梅毒又盛架!咁驚死!係既,你著西裝就高級D既!驚死整污穢你咁!公廁丫嘛,係污穢架啦!高等教育好叻咩,丫~小你老母!(停了三秒)唉~咪又係咁!又唔係我坐,你坐喳嘛。你怕死又唔係我怕死!唉,咁驚唔好黎咯,公廁丫嘛,吓嘩!公廁丫嘛!你先怕污穢既,人地就唔怕,吓!係你先可以怕!你老母!個個咪又係咁用!踩廁所板!你怕污穢咪米鬼黎咯!挑你~拿星!你...


好!夠!我也不想再折磨你!事實是,我如廁廿分鐘,到我離開他還未罵完,而你沒有看錯,也不是我懶把字剪剪貼貼,的確是阿叔把重點重覆又重覆。而阿叔的每一句說話,也是他的重點!

4 comments:

Anonymous said...

你又真係記得架喎…

Alfred said...

嘩, 梗係! 即刻搵筆速記架! 呢 d 經典可遇不可求架嘛!!

Anonymous said...

“弊”公司個女廁都見過類似情況,唔係有鞋印喎,而係廁所板有屎漬尿漬,我心諗:「次次都對得咁唔準,呢位女士嘅視力都好有問題,一係佢嘅身體同大腦輸出指令協調唔到啦,乜解究呢D人可以喺呢頭返工?以我所知呢層樓冇中途宿舍,只有善堂。」

Alfred said...

嘩, 呀 E 姐, 你個度真係幾得下喎。不過一層有兩個廁所, 用另外一個咯, 都係行多半個圈啫!!