August 7, 2005

Franc Franc

以前,若要買一些特別的小玩意給喜歡的人,必想到 Franc Franc 逛逛。因為在那裡總能找到一些令人會心微笑的小玩意。令我最深印象的,不能不提兩年前他們推出了一個心型的小擺設。把它搖晃,藏在裡面的小銅片便會發出清脆的聲響。收到的人真的不得不歡喜。

近日再逛 Franc Franc,轉了不下三個圈,逗留了近 20 分鐘,我亦找不了一件我看得上眼,值得我去停步放上手去看看的東西。

若要我現在想出哪裡去買小玩意逗人歡喜,怕我再想不出來了。

4 comments:

Eva said...

其實原因好簡單,因為你睇得好?多,眼光高著,以前你認為好特別的,現在亦不過如此...

Alfred said...

有道理, 亦深度! 不過一半半啦, 我對佢地期望高左之餘, 佢地既 product 亦唔係太得.

Raymond Chan said...

Franc Franc << 咩黎ga? 係邊樹ga?

Alfred said...

係銅鑼灣, 以前 DKNY, 家陣 SaSa 樓上.

係一個日本引入黎香港既牌子. 你家陣上去, 都會見到來自日本既 shop manager 駐守架. :)