May 23, 2007

是時候,用碧蓮

為保障事件中之各人利益,以下人物名字將會以英文字母代表,敬請注意。


這群人子,顛的!

到卡拉奧畸唱歌作興罷了,有女子K會突然發難,拾起果盤上的車輪茄搾壓在眾人的衣衫上!天呀,是夜我穿的是白衫呀!一時火起報復,也把車輪茄汁搾在K身上吧!(一提,酒還未到,眾人皆是在清醒狀態的。)酒到了,各人反而比較乖巧。但不出一會,K又發難了。被D暗串了兩句,便一手拾起盛滿啤酒的水杯掉向D。對,是連杯掉!可怕!不知何故,K又突然拿起果盤上的西瓜片,鮮搾瓜汁於各人身上。我已經保持十分低調,想不到一下不留神,K把一塊新鮮的西瓜片拍在我的背上。他媽的!重申多一次,我穿的是白色衫呀!前後皆爆紅!火起來,一手拿起西瓜,亳不客氣的盡情把西瓜汁鮮搾在K身上,又一手從我的檸蜜內拿起檸檬片,再搾汁到其身上!當然少不了主角之一的車輪茄吧!總算可以一雪前恥。

可憐的T,玩得頭也穿了。唉,真是的!

回家,只想快快睡覺,想盡快完結這日的一切瘋狂!但還要不忘把我的白衫浸在水中,怕污漬洗不掉!

6 comments:

♀蛋糕核桃恩♂ said...

嗯,
看到這編後發現,
還是不要跟你唱K,
不然會很危險~~

Alfred said...

哈哈!只要不要點起火頭,我便會保證你的安全!

Tiff said...

喂,點呀,洗唔洗得甩呀,定係要報消呀

Alfred said...

我一返屋企浸左一晚水,因為唔想理佢,只想訓。第二日用碧蓮浸左幾個鐘放機洗,唔得!紅色走晒,但係明顯見到茄汁留低既黃色穢!第三日,再浸多次碧蓮幾粒鐘再洗,終於好返!但老實講,我對顏色好敏感,基本上仲見到少少好淡既黃色,但應該我唔講人地唔會望得出有咩分別!;)

一次証明,廣告吹到碧蓮幾勁,其實呃人既!唔係去唔到污穢,係冇佢吹得咁勁咁咯。

Tiff said...

都算係咁啦,我幾驚你用n次碧蓮都唔得呀!!!算係thank you, 碧蓮啦

Alfred said...

多謝碧蓮