May 16, 2007

高低立見

今早閱報,見下文。只覺得這些人的心態很有問題!不是群體的問題,是個人問題罷了。人的質素如何,高低立見。最令人可笑的,還是最尾的一句「集體回憶」!希望年青一輩的質素有一點改善,那些行徑真的成為「回憶」便好了,也可令人在公廁如廁放心一點!

到97換了國旗,同志生態也起了驚變。Kevin 說最大變化,莫過於政府大舉翻新各區公廁,有意無意地鏟平了同志的樂土。烏燈黑火的公廁外、昏昏暗暗的公園,從前晚晚9時至翌日凌晨3時,男同志總川流不息,在魚塘外談天說地,遇上心儀對象就發展下去,魚塘撮合了無數的同志戀人。

回歸後,政府在魚塘外加裝大光燈,「我地係寧畀人知莫畀人見,咁搞法仲點有人敢黎。」公廁的室內設計也「大執位」,「以前係一條走廊兩邊廁格,大家可以對望談心,家下間隔改左,冇左走廊,廁格唔係門口對門口,冇晒eye-contact(眼神接觸)啦!」93年修頓球場、九龍城侯王道公廁、金鐘萬茂里斜路的同志社群,已隨風化為他們的集體回憶。

2 comments:

Tiff said...

尋晚睇俏betty,完全係你早前post過既情節。我都覺得幾touching!

Alfred said...

係呀! 我一睇完都覺得好 touchy.