March 29, 2007

甚去算?

是夜通宵工作,一位客人要在三時多在商務中心打一個長途電話。他說會打得頗久,可能數句鐘。我聽了,瞳孔也放大了!我立即問客人是否己清楚收費?是 $45 一分鐘。他卻說沒有問題,便讓他開始了。兩小時後出來了,我說電腦要待一會才可以看到用了打了多久。尤其是夜半三更,電腦系統正進行夜間核數中!

客人離開了,我翻查電腦是否出了通話時間,一看數目:六千大元!再查一下客人的客房租金,只需四千五元!一個兩小時的長途電話已經貴過一晚的房租了!唉,真不忍心收下這數字的金錢!

天光了,還記得那個什麼都不曉卻又要扮曉又不會聽你說的那個戍利嗎?我正小解完畢,便接到他的電話!他正在商務中心要用電腦。唉,真霉運!就是這樣我一整晚的工作,沒有真正離開過崗位,累得討厭!

4 comments:

Anonymous said...

So, see the value/extra business of ur department!! :|
$45/min, OVER-priced!! Anyway, for business purpose, it's okay... lodge @ ur hotel, shouldn't be small business gwa~~~

Alfred said...

傻啦,間間酒店打長途電話都係咁貴架啦。呢個其實係電話公司問題,係佢地都收我地咁貴!所以我地好似係冇得因為人地打長途電話而有收入既。何況,咁又點丫?反正都唔係入我袋。所以我都為個客心痛。

♀蛋糕核桃恩♂ said...

一個字"勁"!!
用手提都冇咁貴。

Alfred said...

酒店嘛, 一定貴啦. 個 point 係佢明知貴都會講兩粒鐘, 仲要貴過佢間房, 呢下先威!!