April 3, 2009

醒晨

一大早在巴士站等巴士,雖然站在當風位置凍得很,但睡意仍濃!突然看到一晏景象,一醒!還是我沉著睡意還未醒?

一位中年女士,年約四十多。身穿黑色絨面的還動 tracksuit,站在對面馬路。探頭一秒,看看有沒有車輛迎面而來。見沒有了,便急步橫過我這邊的馬路,繼續走。





... 女士全程都是扭著呼拉圈...





... 兩個。





... 直徑為約六十厘米。一個是紅白鈄間紋,另一個則是黃白鈄間紋。

3 comments:

noel said...

hahahaa!! it happens at ur district, or my district on grave-sweeping day? :O

Carman said...

哈哈哈哈哈!真係睇到我爆笑!!點解你無影低佢架?

Alfred said...

係西灣河。

冇影低,因為我個時岩岩 send 完個 sms,一抬起個頭就見到呢下景象!再講,我真係岩岩訓醒,個腦未開轉唔切!唉!不過以佢既 motion,我一定影唔到啦,唔會清啦!