June 26, 2008

港男

對於港姐港男,興趣實在不高。以往就算只有是一群勇氣可嘉的女子參選港姐,沒什睇頭;但也會期待那豪華的主題和佈景有多另人驚喜!這幾年的這種所謂大型節目,真的越來越「行貨」了!

今天一閱報紙,更覺是一種行貨的包裝!「港男學歷高」!一看眾人的職業,不論年齡全部都是學生。(有兩位則報稱是模特兒,又是那些沒有工作的。)是我讀書時走堂太多嗎?原來真的有這麼多高大威猛的男同學也不知道?又也許是這個年代的學生太多空閒。有時間健身變肌肉人之餘也有都愛參選港男吸取所謂的寶貴經驗呢?


1號黃晉業
年齡:18 職業:學生 學歷:準大學生

2號招天佑
年齡:20 職業:學生 學歷:大學

3號溫家偉
年齡:21 職業:學生 學歷:大學

4號陳冠標
年齡:20 職業:學生 學歷:高級文憑

5號趙晨
年齡:20 職業:學生 學歷:大學

6號羅天宇
年齡:20 職業:學生 學歷:中學

7號陳世強
年齡:23 職業:學生 學歷:大學

8號何君誠
年齡:24 職業:模特兒 學歷:專業教育學院畢業

9號呂熙
年齡:26 職業:學生 學歷:高級文憑

10號黃文
年齡:30 職業:模特兒 學歷:警察訓練學校畢業

11號霍俊毅
年齡:24 職業:學生 學歷:大學

12號朱允崇
年齡:23 職業:學生 學歷:大學

4 comments:

Anonymous said...

最騎呢都可算是這個10號仔,警察訓練學校畢業後不是去當警察嗎?為何九唔搭十地跑去當Model?

至於港姐嘛,我還是到今天在百無聊賴下翻開雜誌,才首次看到她們的容貌,靚唔靚就不予置評,但這個8號妹姚小姐,雖然未聽過佢開金口,不過我買佢80%是痴利筋的!

Alfred said...

嘩係~呀椒姐你咁勁,竟然一睇人家個樣就知佢痴利筋?勁!

我真係覺得呢堆港男港姐妖物團D Profile 好堆砌出黎咯,唔見得有幾說服力。不過是但啦,都係一個 Show 見下報,俾人講下唱下架姐!

Anonymous said...

係佢個咀話我知佢有痴利筋嘅潛質啫,呢位小姐有好幾幅雜誌相,都係上下棚牙中間凸少少利出黎,呢副咀喺邊喥見過?咪就係千億新抱個咀囉。當千億新抱當年喺無記拍第一個電視劇時,我一睇劇照,都係買佢九成痴利筋,一出黎...Bingo咗!而呢位姚小姐,因為唔係張張相都咁款,所以買低10%囉!

Alfred said...

OK wor!! 夠細心呀下!!!