May 13, 2009

用途多到估唔到

昨晚準備刷牙睡覺之際,在廁所碰見我最討厭的敵人... 曱甴!還要有三寸長一寸闊的肥強!一開廁所燈,它已經醒目的跑到地渠去水位處暫避。可是它的觸鬚出賣了它,而它們的習性也是會先避一下,直至把燈關了才再出來。

眼見家中從不用殺蟲水(小弟也一百巴先支持不用殺蟲水!不是因為環保為由,是因為不想讓這些小惡心終有一日適應了要殺蟲水不再有效),又看見老媽放在廁所而又「用途多到估唔到」的藍威寶!便靈機一觸的拿起向渠口噴一下!見肥強走了幾個小圈,似是要避一避,再跑回入渠口。心有點快,便繼續刷牙睡覺。

早上起來,老媽問我有否打死了曱甴但不把它清理!我當然沒有吧!我不會這麼不付責任的。於是我跟他說昨晚的經過,老媽便告知原來肥強昨晚從廁所跑了出來,反肚橫屍在走廊的正中心!心大喜!原來藍威寶也可以用來除曱甴,用途果真「估唔到」,可能連藍威寶也不知道!

6 comments:

Tiff said...

我都有相似遭遇,唔知紅威寶幫唔幫到手,我屋企得紅寶寶乍...

♀蛋糕核桃恩♂ said...

我...
我用定型水...

Alfred said...

@Tiff: 我諗都得,可以一試。不過紅威寶冇話明有多到估唔到既用途喎!

@恩恩: 肥強會唔會定左型,又或者佢好喜你幫佢 gel 觸鬚而下次會返轉頭搵你架?

Tiff said...

L and 恩恩: 結果我尋晚大規模咁 --- 抺地,以使肥強懼怕。

恩恩:下次俾我見到肥強,我都即刻用你個招。我諗佢地遇到定型水會怕到想死,最好快d死,唔好俾我見到。

Alfred said...

@Tiff: 我唔明呀!點解一定會想死?點解我覺得你好似係度講緊反義咁既?

♀蛋糕核桃恩♂ said...

最新消息!!
聽講用萬潔靈加水小強會好快死~~