November 11, 2006

說電視

看到將軍漢堡這個廣告,雖然是一看便知是死跟 Matrix,但不得不讚其心思。

近日很很很喜歡的,倒是 Smartone 的流動寬頻!在 storyboard 上,在 visual 上皆是上作!喜歡無影電腦,亦很喜歡一大量飄浮的寬頻器,很時尚、很 mod。

看台慶頒獎禮,勇奪視后的佘詩曼總算一雪前恥!很欣賞她的進步。從剛選畢港姐拍下的「十月初五的月光」,其演技實在不堪入目!至近年的演出,實差甚遠,值得一讚。反觀肥幸的「肥田喜事」,實有雷聲大雨點小的感覺!看了幾集,還是愛看演 Rachael 的姚嘉莉。

有點兒追看「最緊要正字」!內容正是我最喜歡的!不只是知道正確的讀音和寫法,這我倒沒大興趣。最喜歡的是能夠聽字和用語所背後的來源故事,讓我就算吃著飯也要集中精神看著電視呢!

4 comments:

Anonymous said...

近期欣賞廣告係《位元堂》的比武廣告。

我都鍾意佘詩曼!

Alfred said...

我都好鍾意位元堂個 ad 呀!!! :D

Tiff said...

我覺得胡杏兒做夜晚個套流金歲月個個弱智阿妹真係無得頂,做得勁似同勁弱智,好過肥田喜事好多好多。

阿佘呢,我覺得佢係鳳凰四重奏都幾ok呀,做一個家庭主婦又勁過老公又暪住老公出去做野個part 做得幾好,佢有俾個heart黎做囉。

最近個套扮哂口吃,每次有機會睇我都忍唔住笑,都覺得佢有charm既
(雖然佢有時有d表情係難頂d(

Alfred said...

我都覺得胡杏兒係退步左。阿佘呀,係鳳凰四重奏我只係有所象佢頭個兩個角色,之後個兩個反而麻麻。唔知點解我對由醜小鴨變天鵝既個d角色有一定既好感,所以我幾鍾意朱玉蘭呢個角色。